KEBEBASAN BERFIKIR-ENZO KANEDA

KEBEBASAN BERFIKIR-ENZO KANEDA
Anda Berada Dalam Jajahan Takluk Kerajaan Pelangi Dibawah Pimpinan Laksamana Pelangi Dinaungi Enzo Kaneda-Pemerintah

Rabu, 7 April 2010

Kisah-kisah Dulu

















Aktiviti yang santai terutama di tepi baruh..bestnya


Terutama bila pergi menimba dalam telaga buruk.. guna baldi..mcm2 ikan dapat bila air dah kering..



Tapi ada satu pengalaman ngeri aku ..bila aku seluk satu lubang..seluk-seluk terasa geli, licin dan panjang..aku xtau sama ada itu ular atau belut..tp yg pasti bukan ikan keli..terperanjat besar aku...terkejut..terus lari sampai ke rumah..time tu sorang2 dok dalam telaga buruk kat bendang.. serik..sampai skang masih trauma dan menjadi tanda tanya ..apa yang aku seluk..ular atau pun belut..kecut perut bila teringat..sebab lubang tu bukan dalam air tapi kt tepi tebing..dalam perigi tu..
















































Tiada ulasan:

Catat Ulasan